Opis:
Zarządzaj sieciami magazynowymi w wygodny sposób
Oprogramowanie FIS-CE to system centralny do zarządzania, który pozwala na sterowanie i prowadzenie wielu punktów handlowych, oddziałów jak i placówek firmy.
Przy pomocy oprogramowania wymiana dokumentów między poszczególnymi punktami a centralą firmy staje się zdecydowanie łatwiejsza. Zarządzanie cenami w konkretnych sklepach, wprowadzanie rabatów i promocji dla każdej placówki, jak i bieżący monitoring utargów i stanów magazynowych każdego oddziału – to wszystko i wiele więcej gwarantuje system FIS-CE.
W efekcie korzystanie z systemu poprawia funkcjonowanie sieci przedsiębiorstwa dzięki jeszcze szybszej wymianie danych. Użytkownicy mogą wymieniać nie tylko dokumenty magazynowe, takie jak PZ, WZ, ZD, MM-, MM+, ale również sprzedażowe, w tym paragony oraz faktury VAT.
Moduły Systemu Centralnego:
Zarządzanie produktami , produkcją, recepturami,
kontrahentami z jednego miejsca. Kontrakty
terminowe, happy hours. Pełna wymiana danych z
poszczególnymi obiektami przez internet. Możliwy
wynajem w chmurze.
System centralny do zarządzania. Najważniejsze cechy
- rozporządzanie cenami w konkretnych sklepach dzięki kontraktom,
- kontrakty promocyjne i główne – zakres obowiązywania,
- sterowanie cenami zakupu i sprzedaży w okresie dla konkretnego towaru na wybranym sklepie,
- kontrolowanie cen od dostawców poprzez zdefiniowane ceny zakupu dla danego dostawcy na kontrakcie (raport rozbieżności cen kontraktowych),
- rabaty dla wybranych sklepów,
- zarządzanie kontrahentami z poziomu FIS-CE,
- poprawa cen zakupowych na PZ (dokumenty poprawione w centrali przesyłane są z powrotem do sklepu z nową ceną wraz z podpiętym dokumentem WZ + automatyczna poprawa marży),
- priorytet cen kontraktowych – w sytuacjach, gdy ceny na dokumentach się różnią (rozbieżność widoczna w raporcie),
- zarządzanie obecnościami towarów na sklepach/placówkach,
- możliwość zdefiniowania towarów, których ceny mogą być modyfikowane w sklepach,
- podgląd utargów/marży na sklepach,
- aktualne stany magazynowe na sklepach co 20 minut (czas wysyłki stanów konfigurowalny w zależności od potrzeb) + wartość magazynowa wg ostatniej ceny zakupu,
- możliwość definiowania komentarzy w różnych typach dokumentów,
- definiowalny interwał wysyłki dokumentów pomiędzy FIS-CE, a FIS-STER,
- możliwość automatycznej produkcji zarządzanej z FIS-CE,
- eksport użytkowników,
- rozbudowany moduł zakupu pozwalający na tworzenie faktur na podstawie dokumentów wystawianych w poszczególnych sklepach.
Do pobrania
FIS-CE – towary, instrukcja obsługi
FIS-CE – kontrakty, instrukcja obsługi